Prylar, Mobiler, Appnedladdningar, Android Apps recensioner

10 bÀsta Xbox PC Game Pass-spel i juli 2020

10 bÀsta Xbox PC Game Pass-spel i juli 2020 1

Nyligen introducerade Microsoft Xbox Game Pass för PC, som spelare kan köpa individuellt eller som en del av Xbox Game Pass Ultimate. Liksom det vanliga Xbox Game passet, kommer det att lÄta dig ladda ner alla spel som Àr till salu, utan kostnad.

Du har Ätkomst till detta privilegium sÄ lÀnge som tjÀnsten Àr aktiv. Du mÄste betala $4.99 för Xbox Game Pass den första mÄnaden. DÀrefter kommer det att kosta dig $90,99 per mÄnad. Vi rekommenderar att du tar tag i den nÀr den Àr till försÀljning eftersom det Àr ett bra sÀtt att upptÀcka spÀnnande nya spel under lockdown.

Topp 10 PC-spel för Xbox PC Game Pass i juli 2020

För nÀrvarande finns det över 100 olika spel för Microsoft Windows som du kan köpa med Xbox Game Pass. I den hÀr artikeln kommer vi att presentera vÄra val för de tio bÀsta PC-spelen du kan köpa med Xbox PC Game Pass i juli 2020.

Halo: Master Chief Collection

Bungies ursprungliga Halo för PC revolutionerade FPS-spelvÀrlden nÀr den ursprungligen slÀpptes 2001. Efter Halo 2, skiftade serien uteslutande till Xbox-konsoler under lÄng tid. Fans gnagde lÀnge efter en PC-version av resten av Halo-serien. Slutligen, Är senare, uppfylls slutligen denna begÀran i form av den nya Master Chief Collection pÄ Steam. FrÄn och med nu Halo: Reach, Halo: Combat Evolution Anniversary Edition och Halo 2 JubileumsutgÄvan finns i detta paket, med resten av serien som kommer att följa snart.

Vi rekommenderar starkt att du tar tag i den hÀr omarbetade versionen av actionklassikern och gÄr med pÄ Master Chief pÄ hans satsningar mot förbundet, översvÀmningen och andra frÀmmande fiender som hotar att utrota mÀnskligheten. Serien har en djup berÀttelse som definitivt kommer att hÄlla dig engagerad, tillsammans med seriens dynamiska handling.

Final Fantasy XV

Även om Final Fantasy XV har fĂ„tt en hel del kritik mot mĂ„nga saker, har den ocksĂ„ fĂ„tt mycket beröm för sin vackra historia och underbara karaktĂ€rsutveckling. Bindningen mellan de fyra huvudpersonerna Ă€r underbar att se. Du fĂ„r gĂ„ in pĂ„ ett farligt uppdrag för att rĂ€dda Lunafreya, fĂ€stman till Noctis Lucis Caelum, sömnen prinsen. Tillsammans med hans tre bĂ€sta vĂ€nner, Gladiolus, Prompto och Ignis, försöker Noctis modigt att möta allt som hans fiender kan kasta pĂ„ honom för att rĂ€dda hans livs kĂ€rlek. Du kommer sĂ€kert att Ă€lska karaktĂ€rerna och den otroligt rörande historien lĂ„ngt innan du kommer nĂ€ra att avsluta spelet.

Gears 5

Detta Ă€r ett fantastiskt actionperspektiv frĂ„n tredje person som har fantastiska öppna vĂ€rldar, vĂ€lutvecklade karaktĂ€rer, en uppslukande berĂ€ttelse och ett allvarligt imponerande stridssystem. Bortsett frĂ„n huvudkampanjen kommer den ocksĂ„ med ett “Escape” -lĂ€ge som fĂ„r dig infĂ„ngad i ett dödligt Swarm-bo. Du mĂ„ste kĂ€mpa förbi dina fiender inom en strĂ€ng tidsgrĂ€ns i detta lĂ€ge. Du kan ocksĂ„ uppleva “Horde” -lĂ€get och flera andra PvP-lĂ€gen i det hĂ€r spelet. Det Ă€r riktigt kul att spela alla dessa med vĂ€nner i synnerhet.

Dishonored 2

I denna dynamiska uppföljare till det klassiska FPS, mĂ„ste du ta rollen som den tidigare kungliga protektören Corvo Attano i en strĂ€van att rĂ€dda kungariket Dunwall frĂ„n en grupp onda konspiratörer. Vi presenterar flera nya karaktĂ€rer, inklusive den formidabla skurken Delilah Copperspoon. Du mĂ„ste anvĂ€nda Outsiders krafter för att besöka ett nytt kungarike och upptĂ€cka hemligheter om Outsider, Void och Delilah. Ditt val av Ă„tgĂ€rder kommer att ha stor inverkan pĂ„ hur hĂ€ndelserna utvecklas i spelet. Och det kommer med en cool bonus i form av DLC – Dishonored: Death of the Outsider.

Ori och Wisps ‘vilja

10 bÀsta Xbox PC Game Pass-spel i juli 2020 2

Uppföljaren till den tidigare Ori och Blind Forest, detta engagerande spel av Moon Studios, lÄter dig ta rollen som Spirit Guardian, Ori, för att hitta den lilla ugglan Ku. Ori har avvikts mot ett annat land och mÄste ta tillbaka ljuset med sina krafter. Detta spel lÄter dig ocksÄ interagera med invÄnarna i det nya landet. Gareth Cokers vackra musikaliska poÀng kompletterar spelets underbara bilder. Den hÀr Àr inte-brainer.

Streets Of Rage 4

10 bÀsta Xbox PC Game Pass-spel i juli 2020 3

Om du vÀxte upp pÄ 90-talet har du troligtvis spelat de klassiska Streets Of Rage pÄ Game Gear och andra vintage konsoler. Och nu har Dotemu tagit denna klassiska serie in i modern tid för att uppdatera vÄr nostalgi. Du kan ta pÄ sig rollen som mÀktiga kÀmpar för att riva upp onda brottslingar och befria staden frÄn korruption. Du har möjlighet att spela individuellt och med dina vÀnner ocksÄ.

Darksiders III

Den tredje posten i Darksiders-serien gör att du kan ta rollen som kvinnliga Nephilim, Fury, pÄ en kraftfull strÀvan att ÄterstÀlla balansen i vÀrlden. Med en intressant berÀttelse, bra karaktÀrsutveckling och massor av utmÀrkta actionsekvenser kommer detta spel definitivt att hÄlla dig nitad. Det har mÄnga klassiska fantasyelement som gjorde det ursprungliga Darksiders-spelet sÄ tilltalande. Se till att du kolla in den hÀr nÀr du kan.

Middle Earth: Shadow Of War

10 bÀsta Xbox PC Game Pass-spel i juli 2020 4

Den hĂ€r Ă€r ett mĂ„ste för alla fans av Tolkiens klassiska Middle Earth-berĂ€ttelser och fantasyentusiaster i allmĂ€nhet. Det Ă€r ett öppen vĂ€rldsspel som spelas i tidslinjen mellan hĂ€ndelserna The Hobbit och Ringenes Lord. Du fĂ„r ta rollen som Talion, som har tappat den maktring han skapade. Allt vi Ă€lskar frĂ„n Middle Earth-franchisen – strider med horder av orker, möter med den dödliga Uruk-haien, kraftfulla vapen – de Ă€r alla hĂ€r. För att inte nĂ€mna, det Ă€r alltid trevligt att trĂ€ffa bekanta platser och karaktĂ€rer frĂ„n serien. Inte konstigt att mĂ„nga betraktar detta som ett av de bĂ€sta Middle Earth-spelen hittills.

Dirt Rally 2.0

10 bÀsta Xbox PC Game Pass-spel i juli 2020 5

Tack vare sin realistiska simulering av verkliga körmekaniker förblir Dirt-serien en av de mest framgÄngsrika racingspelfranchiserna. I den hÀr uppföljaren fÄr du ocksÄ uppleva vÀderpÄverkan pÄ din tÀvlingsupplevelse. FörbÀttrad kontroll och interaktion med andra karaktÀrer, fantastiska bilder och ett adrenalinpumpande ljudspÄr Àr styrkorna i detta spel. SÄ gÄ ner pÄ vÀgen och kÀnna eldpulsen direkt genom dig.

StÀder: Skylines (Windows 10 upplagan)

Om du Ă€lskar det klassiska SimCity-spelet, kommer du ocksĂ„ att gilla det hĂ€r mycket. Det har alla funktioner i ett bra stadsbyggande spel – ödmjuk början, hĂ„rt arbete för att utveckla och utöka din stad, hantera ekonomi och skatter, frĂ€mja företag och flera andra viktiga uppgifter. NĂ€r du tittar pĂ„ den lilla virtuella staden utvecklade du blomningen Ă€r en mycket tillfredsstĂ€llande upplevelse. Bortsett frĂ„n detta kan du ocksĂ„ kolla in de roliga lĂ€gen som skapats av kunniga fans pĂ„ olika onlineforum.

Det Àr det för nu. Vi hoppas att du gillar att kolla in de coola spelen med Xbox PC Game Pass i juli. Om du gillade det hÀr, glöm inte att kolla in vÄra andra bakgrundsbilder, Windows Guider, spelguider, sociala medier, iPhone-tricks och Android-trick för fler guider. Prenumerera pÄ vÄr YouTube Kanal hjÀlper dig att vinna $ 150-giveaway-tÀvlingen. Om du har nÄgra tvivel eller feedback, kommentera nedan med ditt namn tillsammans med e-post-ID, sÄ svarar vi inom kort. Tack.

Innehållsförteckning