Prylar, Mobiler, Appnedladdningar, Android Apps recensioner

Maneater: MÄnga anvÀndare upplever spelkrasch Spara fil saknas

Maneater: MÄnga anvÀndare upplever spelkrasch Spara fil saknas 1

Maneater slÀppte för bara en dag sedan för PC, PS4 och Xbox One. Shark-spelet med öppen vÀrld gör att spelare kan ta kontroll över en kvinnlig tjurhaj och under spelets gÄng kommer det att utvecklas till en vuxen megalodon. Spelare som har lyckats ta hand om det nyligen lanserade spelet har redan börjat sin resa knasande och chomping pÄ mÀnniskor och andra fiskar. Men eftersom fler spelare har börjat spela spelet, mÀrker de en viktig frÄga.

Frustrerade spelare tar till Reddit för att uttrycka sin oro över ett fel som verkar ta bort deras sparade fil. I de flesta situationer rapporterar spelare att spelet kraschar. Och efter kraschen saknas deras sparade spel. Problemet med att spara fil för Maneater saknas pÄverkar anvÀndare pÄ PS4. För nÀrvarande finns det inga rapporter frÄn PC- eller Xbox One-spelare som har liknande problem.

Maneater saknas problem med spara fil

Maneater saknar spara filproblem pÄ PS4

Eftersom det inte finns nÄgra rapporter frÄn anvÀndare pÄ andra plattformar, kan vi anta att Maneater saknar spara fil problemet bara pÄverkar PS4-anvÀndare. NÀr fler spelare börjar spela Maneater ökar rapporterna om problemet. Till exempel nÄdde en anvÀndare nivÄ 17 i spelet bara för att komma tillbaka senare och hitta deras sparade spel saknas.

Spara Glitch Major Bug frÄn mÀn Àtare

Naturligtvis kommer en sĂ„dan frĂ„ga i spelet att göra mĂ„nga fans besvikna. Dessutom har Tripwire Interactive – spelets utvecklare Ă€nnu inte tagit upp problemet. Trots att flera rapporter dyker upp Ă€r utvecklarna tysta om problemet. Berörda anvĂ€ndare kan behöva vĂ€nta tills en korrigering slĂ€pps för att Ă„tgĂ€rda problemet med spara fil som saknas i Maneater.

Det Àr vÀrt att notera att inte alla Maneater-spelare pÄ PS4 har upplevt problemet. DÀrför Àr det inte klart vad som kan leda till att spelet kraschar och tar bort det sparade spelet. Fram till dess, om du spelar Maneater pÄ PS4, rekommenderar vi att du Àr försiktig. HÄll dig uppdaterad om GetDroidTips för att uppdateras om situationen.

Innehållsförteckning